طفلة صغيرة حالمة..... لماذا؟



جربتوا تقعدوا مع اطفال؟

الاطفال

ضحكتهم البريئة الصافية اللي بتخليك تضحك معاهم

بيقولوا اللي جواهم علطول

واضحة مشاعرهم

شايفين الدنيا حلوة

خيالهم الواسع الجميل

=)

~

بفكر

بشوف

بفعل

~

فكرت كتيير

لقيت ان نظرة الاطفال اريح نظرة

بكبر وبكبر

وانا مصممة نظرتي ما تروحش

صح ولا غلط انا 

معرفش

انما مرتاحة

يمكن

=)

~


بسمع وبشوف


بتعب وبزعل


لكن في الآخر بنسى


زي الاطفال =)


~


بقلق وبخاف


على المستقبل ايه هيكون


لكن في الآخر بحلم


زي الاطفال


~


صح ولا غلط انا


معرفش


انما مرتاحة


يمكن

Facebook Comments

2 تعليقاتكم ^_^:

safa7_karmooz يقول...

الاطفال حلوين حتى سن معين ...اول لما يبتدوا يمشوا ويدخولا المدرسةوياكلوا سكر ويمشوا عالسقف ..

مش بستسيغهم :S

Heba :) يقول...

:D ايوه فعلا يا فندم

انا عندي في البيت اتنين من النوعية دي بس الحمد لله مش رخمين اوي على خفيف يعني :D

إرسال تعليق