زوجــــــــــــــ المستقبــــــــ فارســــــــــ المجهول ــــــــــــــي ــــــــــــــــي ــــــــــــــــــــــي




قلب كبيــــــــــــر كان

ثم انقسم لحظة الميلاد

الى فلبين

اخذت انا واحداً ♥

واخذت انت واحداً♥

مكتوبان انا وانت

لبعضنا من فوق سبع سموات

من قبل ميلادنا

مربوط قلبينا ببعضهما

بعيدان ولكنــــ

سنلتقي ،، دنيا كانت او اخرة سنلتقي

وقلبينا يهفوان

الى اللقاء والعودة

ترى

الى متى اللقاء؟ ~

ترى

اين انت يا ترى؟ ~

ترى

من أنت؟ ~

انت حبيبي :$ ومعك قلبنا

كما انني معي قلبنا

ينتظر الاكتمال

وانا انتظر ،،

انتظرنا :">

~~

خاطرة

الى زوجي المستقبلي

فارسي المجهول :">


Facebook Comments

6 تعليقاتكم ^_^:

هند سلامة يقول...

بسم الله .. تسجيل دخول..مدونة تحفه بجد يا سمايل..ما شاء الله تبارك الله..ورسالتكِ لزوجكِ المستقبلي أيضاً رائعة إن شاء الله ستكون من مدوناتي الصديقة...


على فكرة أنا أريج الزهور..دمتِ بعزة حبيبتي

Heba :) يقول...

اريج ^_^

انرتِ مدونتي :)

ربنا يكرمك على الكلام الجميل ده :"> وليا الشرف بان تكون مدونتي من مدوناتك الصديقة

دمتِ بود يا جميلة ^_^

أع ـقل مـ ج ـنـونــة يقول...

الله يا بيسووووو

بجد جميلة

الفارس المجهول لكل فتاة ^_^

ياريت كل الناس كدا ياقمر ^_^

نايس بوست ياقمراية

Heba :) يقول...

:">

ربنا يخليكي :$

أنشودة يقول...

رقيقه ومعبره اوى ^_^
سلمت يمينك

Heba :) يقول...

^_^ ربنا يخليكي يا انشودتي :$

إرسال تعليق