احيـــــآناً



احيانا

اشعر انني في حاجة لاحبائي

في حاجة لكلمة منهم،، او وردة او اي شيء :)

فاذهب اليهم واعطيهم ما احتاجه،، 

حتى اجنبهم هذا الاحساس

لكنـ يا لي من أنانية :( ~ ما زلت اريد اهتماما انا ايضا

Facebook Comments

8 تعليقاتكم ^_^:

أع ـقل مـ ج ـنـونــة يقول...

ساعات بحس انك متحاملة أوي علي نفسك :(

Heba :) يقول...

عشان مش عاجباني يا ريموز :(

خربشات يقول...

ليه انانيه بالعكس كلنا ساعات بنحتاج حد يهتم بينا جدااا
بس مش على طول بقى والا سنصبح انانيين
وعلشان كده فى الحب
الحب احساس بالاهتمام من شخص اخر
ولا ايه رايك ؟

Heba :) يقول...

@خربشات

صح

بس برضه الحب عطاء :)

يعني المفروض وانا بدي الاهتمام ده ما ابقاش بفكر في اني عاوزة على الاهتمام ده حاجة :D

فاهماني؟

خربشــــــــــــــــات يقول...

اكيد فهماكى
بس انا هقولك على وجهة نظرى يمكن تعجبك
انا دلوقتى لما احب شخص ويكون هو كمان بيحبنى حب حقيقى مش ذى اليومين دول ده
انا هضحى ومن غير مقابل وهو كمان هيضحى من غير مقابل هتصبح العمليه متبادله بينا
يبقى ذى ما انا كنت بدور على الاهتمام ولقيته هو كمان هيدور على الاهتمام ويلاقيه معايا
حتى تلاقى معظم الناس حاليا بيبقى مشكلتهم انهم بيهتموا مثلا والطرف التانى لا

الحب اللى بكلمك عنه مش بالضروره حب رومانتيكى اللى نابع من اتنين عشاق فقك لا الحب باى نوع باى صوره

ارجو ان تكون وجهة نظرى وصلتلك

Heba :) يقول...

وصلت :)

صح الكلام

لكن ماذا لو الطرف التاني مستعد انه يهتم يعني بس مش عارف انت عاوز منه ايه بالضبط

يعني اكون قابلت واحدة صاحبتي وابقى عاوزة اتكلم معاها اوي في حاجة مضايقاني بس مش عاوزة انا اللي ابدأ

فهماني؟

انا شكلي لخبطت في الكلام :D

خربشــــــــــــــــات يقول...

وصلت :)
تعرفى ان فى ناس اصلا عندها القدره اول ما تشوفك تقولك ده انا عندى وعندى
بس ده طبيعة بنى ادم
بصى اللى بتقوليه ده بيحصل كتيييير جدا
شكلك شخص منطوى على نفسك
ساعات هتبقى مضطره انك تلتزمى الصمت او انك تبداى لوحدك فى الكلام
بس فى نوع من الاصدقاء بيسال وكده يعنى
خليكى مع الله احلى حاجه
:)

Heba :) يقول...

ونعم بالله :)

إرسال تعليق